Saturday, February 04, 2006

När tiden inte räcker till.......

Det var inte mening att låta er vänta så många dagar på denna lilla uppdatering. Sorry!!
Just nu har jag lite för mycket att göra, skulle behöva dubbelt så många timmar.
Mitt Support jobb är jätte roligt, men det tar tid att svara alla, ibland blir det väldigt långa svar. Sen har jag just nu 5 olika websidor som jag hjälper andra med. De skickar till mig vad de vill ha med och jag sätter ihop det.Det tar också tid. Men det är väldigt givande att kunna hjälpa till på det viset så det är ju roligt samtidigt.
Mina egna sidor ska underhållas och uppdateras med nya artiklar och sen ska jag hinna surfa lite också. *Lillasyster*
ska jag också hålla ett öga på, men där är lugnt så det fungerar bra.
Sen finns det ju ett offline liv också och Fredagen var det städning som gällde.
Jag är inte vän med min dammsugare, det är det värsta jag kan utsätta mig själv för.
Det är den där lilla böjen framåt, som knäcker mig totalt. Min ena dotter brukar komma och hjälpa mig, men denna veckan har hon jobbat sena skiftet och har dessutom födelsedagskalas imorgon så det blev att slåss med monstermaskinen på egen hand.
Vacuuming
Efter det så kunde jag nästan inte röra mig, men det blev ju i alla fall rent och fint här hemma.
Nu ska jag försöka sova ett par timmar, klockan börjar bli väldigt mycket, det är snart morgon. Ha en trevlig helg alla!!
Grandma Maggie

3 comments:

Birgit said...

oj oj tänker på den lilla visan jag lärde mig om kungens lilla piga . Du far hit o dit på nätet o sen städning ..inte klokt .

annking said...

Ja du det frågar man sig..hur orkar man. men kontigt nog går det. Nu är det snart den 20..ska bli kul. Vi får höras innan. Ha en bra dag. Kram Annking

annking said...

Kontigt..va är det tro...*S* Konstigt ska det va..ursäkta mej..