Thursday, March 09, 2006

Med en enkel Tulipan.......

Ett stort GRATTIS till en mycket kär vänninna som fyller år idag den 9/3. Allas vår *Finelady* Annelie i GBG. Hipp, Hipp, Hurra vännen min, hoppas du får en helt underbar dag!
Själv fick jag en liknande tulpanbukett av en av mina döttrar igår. På kortet stod det
*Till min goa Mamma, tack för att du finns!* Jag blev så jätte glad. Visst var det
gulligt? Dessutom kom hon och hjälpte mig med städningen.
Jag är inte längre vän med dammsugaren p.g.a all min värk.Har alldelse för svårt för att böja mig och att dra den tunga dammsugaren efter mig.
Vacuuming
I min Internet värld har jag precis fått min senaste sida godkänd *Welcome to Maggie´s World*
Jag har nog berättat om den tidigare här, tror jag. I alla fall klarade den sig genom
The Review Teams granskande ögon :-) Jag har också designat ett jätte project för en
annan kär Internet vän, som bor i Finland. Det är hans första riktiga hemsida.
Hans blog finns redan här i menyn * The Dreamer*. Hans hemsida heter också
The Dreamer och ni kan kika runt om ni vill http://www.sirhenryb.com/
Det fattas fortfarande lite småplock men i stora drag så är den klar.
Titta gärna runt bland alla hans fantastiskt fina fotoalbum. Jag har även lyckats fixa en player som är laddad med flera härliga grekiska sånger. Precis som jag så
älskar han grekisk musik. Ska ni lyssna så tänk på att det tar en viss tid för att
*ladda* spelaren beroende på er uppkoppling.
Vi kan ju kalla det en *smygpremiär*.
Grandma Maggie

1 comment:

Annelie Olsson said...

Tack min goa underbara vän..ledsen om jag försvann men mitt msn fick ett spel,som vanligt..
Uppdaterat min blogg också..

Hör av mig i morgon..
Kramar Annelie