Sunday, March 19, 2006

Vår lilla ängel har fyllt 2 år....


Denna högt älskade lilla flickunge fyllde idag 2 år. Kalaset hade vi igår - lördag, med släkt och vänner. Lilla damen var mycket nöjd med alla presenter och det faktum att vi sjöng för henne. Hon är en riktig liten gullunge, älskad av alla.
Efteråt på kvällen så var det ju final i Melodifestivalen. Som väntat så vann Carola.
Själv höll jag på Andreas Johnson, tyckte hans låt var otrolig härlig. Lite Beatles stuk över den, faktiskt.
Hoppas nu bara att Carola lyckas kvala in till stora finalen. Skulle ju vara snopet annars.Female Entertainer 10
Idag söndag har det varit en fantastiskt fin dag ute. Rena våren......äntligen.
Det tog riktigt ordentligt på all snön och det luktade vår till och med.
Tyvärr glömmer jag varje år att det är på våren jag har min jobbigaste period, med värken i kroppen. Det beror nog på de hastiga temp.växlingarna skulle jag tro.
Vad det är beror på så blir jag i alla fall som en zombie. Allt går i slowmotion.
Det är fruktansvärt jobbigt. Men jag blir lika förvånad varje vår när det börjar.
Det blir lite som ett stort Aha det var ju så det var!!
Hoppas bara att det blir en lång vår så att grönska och alla blommor får komma långsamt och inte i en enda stor explosion. Det är jobbigt, när det plötsligt blir nästan 20 grader på en gång.
Jaja, det får bli som det blir för det blir det ju ändåPhew
Ha det bra .......
Grandma Maggie

1 comment:

Affe said...

Hon ser verkligen ut som en liten ängel....Grattis

Affe