Tuesday, January 03, 2006

Sjukt var det här!!

Sickly
Ja usch och fy!! En sådan början på det nya året. Barnbarnens svåra förkylning de sista veckorna smittade av sig på mig. Jag är riktigt illa däran. Tur i alla fall att mina små änglar mår lite bättre. Fast den ene lille killen var riktigt dålig på Nyårsnatten!
Det visade sig vara öroninflammation bakom det. Stackarn, det var inte roligt.
Just nu orkar jag inte med någonting av allt det jag brukar pyssla med på kvällar och nätter. Hostan och febern förstör det för mig.Sick In Bed
Till och med vovven nyser, då är det illa.
Inte blir det roligare av att det fortfarande är helt snurrigt på mitt favorit Forum.
Jag förstår inte att det ska vara så svårt att hålla diskussionerna på en vänlig nivå.
Det är alltid någon som känner sig påhoppad och missförstår och så blir det ren kaos igen. Men nu har vi ett litet nystartad Forum för oss som vill prata om annat än bekymmer. Kolla in detta!
*Lillasyster - Ett Forum för Pratglada*
Hoppas bara att det får vara lugnt och trevligt där.
Annars så är det ingen större skillnad före och efter 12-slaget. Allt är sig likt, tack och lov!
Nej, dags att krypa i säng igen. Ha en bra dag imorgon.
Fast i Stockholm lär det väl vara kaos också. Stackare som ska genomlida försöket med
den fåniga trängselskatten. Det ser inte bra ut, blir nog en dyr historia för alla drabbade.
Grandma Maggie

2 comments:

Birgit said...

Krya på dig . Inte kul att börja det nya året med att vara sjuk.
ja du maggie .. jag sitter mycket o tittar på hittehunds sida . så jag kan inte bestämma mig ännu ..

Affe said...

Krya på dig maggie... har själv drabbats av denna otroliga förkylning... verkar som om man åtminstånde får valuta för pengarna gällande förkylningen.....

Trist med FR.... verkar vara systematiskt med dessa pajkastningar... ska försöka titta in på Lillesyster....
Krya på dig och fortsatt bättre nytt år..
Och till birgitt säger jag ... lycka till med hittehund...

Lev väl
affe