Saturday, December 31, 2005

Gott Nytt År!!!

Happy New Year Ett riktigt Gott Slut och ett Gott Nytt önskar jag er alla.
Här hemma blir det ett lugnt firande. De flesta av alla mina barn kommer på eftermiddagen. Vi ska ha knytkalas. Sen behåller vi 3 av barnbarnen och de andra fortsätter till ende sonen för festa lite.
Hat 1
Precis som förra året misstänker jag att det blir ett herrans skjutande vid 12 slaget.
Förra året var jag riktigt rädd en stund. Jag var ensam med två små pojkar och mina grannar bar sig år som idioter. Det small så att fönsterrutorna skallrade när de sköt av alla sina raketer. Tur att vovven inte har ont av det.
Bomb
Jag hoppas innerligt att 2006 blir ett lugnare år. 2005 var ju en enda lång rad av katastrofer. Tyvärr så lär vi nog få uppleva ännu fler katastrof år, men man kan ju alltid hoppas.
Om allt som stod i tidningarna igår inträffar, så lär vi hamna i katastrofläge ganska
snabbt här i Sverige. Jag blev riktigt illa till mods inför hotet att det skulle
kunna bli elavbrott i halva Sverige.
Men först ska vi fira det nya året. Ha en bra helg i alla fall!
Grandma Maggie

1 comment:

Affe said...

Gott nytt år och en god fortsättning önskar jag dig och din familj...

Affe