Friday, December 16, 2005

Så tokigt det kan bli

Måste helt enkelt visa er detta. De säger ju att ett gott skratt förlänger livet! Denna sidan har sedan i måndags varit under granskning från mina vänner och kollegor i Mpam. Det blev många goda skratt eftersom ingen kunde svenskaPhew
En av dem kom med ett bra förslag, ett översättningsprogram!! Tro nu inte att det hjälpte, nej då, det blev en fullständigt obegriplig rotvälska av alltihop.
Kolla här!! Gå till denna sidan *översättning*
skrolla ner en bit och markera *website* fyll i rätt link och välj Svenska till Engelska. Börja med min link här och försök sen att förstå vad det är jag har skrivit.
Programmet översätter precis rakt av ord för ord och det blir hysteriskt roligt!!
Lycka till och ha en trevlig Fredag kväll.
Grandma Maggie

2 comments:

Hundar i allmänhet och Leonberg i synnerhet said...

Ja du, inte fasen blev det lättläst!
Ordföljden är inte precis den samma i engelska och svenska!

Birgit said...

Jag kan ju inte engelska men min sambo skrattade iaf gott . Nu tackar han dig så nu ska det läsas direkt översatt.. jaja .. förstår detta var kul