Thursday, November 10, 2005

Endast Mamma är vaken!

Ja, usch då vad det var svårt att somna i natt. Har inte lagt mig tidigt på så många år
så när jag nu tyckte att det var nödvändigt så kan jag naturligtvis inte somna alls.
Ska upp tidigt, tåget till Stockholm går 7,57 och vovven ska ha sin promenad först.
Duh
Det ska i alla fall bli väldigt roligt att hälsa på dottern ett par dagar.
Hon har den stora tävlingen på fredag. Tastelines kocktävling *Årets Hemmakock*, där hon är en av de fyra finalisterna.
Efteråt blir finalisterna plus familjer bjudna på middag av Tasteline.
Det blir ett helt äventyr för mig som aldrig är någonstans.
Som att vinna högsta vinsten.
Ännu mer uppskattat i den situation jag befinner mig.
Det blir en god karamell att suga på länge det.
Nej, nu får jag panik!! Titta på klockan! 02,22 och jag måste igång igen klockan 6.
Ska göra ett nytt försök med sömnen Sleeping
Till alla bloggande vänner, glöm inte att pinga era bloggar varje gång ni har skrivit något nytt.
Ni har steg för steg längre ner på sidan här.
Ha en trevlig helg allihop.
Grandma Maggie

3 comments:

Birgit said...

Det har jag glömt ..jaha nu är du bortrest .. får fråga finelady hur man gjorde ...karm o lycka till

Det är din dotter jag önskar en stort lycka till

Birgit said...

hej .. Nu kan jag länka hurra .. Min sambo som hjälpte mig .. Psst han är på bättre humör i dag *L* Kram

Annelie Olsson said...

Jag var också vaken natten till idag...hihi,håller tummarna för din dotter i morgon...

Själv mår jag som en potta du vet vad...

Kram Annelie