Tuesday, November 15, 2005

Ett minne för livet!


Här är dottern in action på Tastelines tävling *Årets Hemmakock 2005*.
Det var det mest fantastiska jag har upplevt och förmodligen hon också.
Det glömmer vi aldrig!
Jag är hemma igen efter en lång resa. Vi mötte stormen i Herrljunga. Alla tåg var försenade men vi lyckades komma ända till Vänersborg innan strömmen gick.
Fick åka buss sista biten hem till Trollhättan. Du store tid vad det blåste.
Mina amerikanska internet vänner skrattar och kallar vår storm för en liten *baby wind*. Jo, det kan jag förstå, men det räcker så gott för oss.
Det var skönt att komma hem igen. Borta bra men hemma bäst är väldigt sant.
Trots att jag hade haft en underbar tid med dottern.
Kände inte igen mig här hemma. En annan dotter hade passat på att ha storstädning och dessutom möblerat om medan jag var borta.
Det var bara sängen och datorn som stod där jag lämnade dem, men det blev väldigt fint. Nu har jag massor att ta igen på datorn. Det blir så mycket email när man inte har kunnat kolla varje dag. Jag har också en hel del uppdateringar att göra på alla mina andra sidor. Men jag är utvilad och det är bara att ta nya tag.
Mpam är i ständig förändring, till det bättre måste jag väl tillägga Clapping Hands
Vad som är nytt från och med imorgon är att alla fria medlemmar har 30 dagar på prov innan de måste uppgradera, men första månaden kostar bara 1 dollar.
Det ska bli spännande att se hur detta faller ut.
Vad som är nytt är att de har full tillgång till allt under den tiden.
Totalt ca 60 dagar att pröva allt. Ev. förtjänster under den tiden växer på kontot.
Ni hittar linken under Mpam i menyn till höger.
Grandma Maggie

3 comments:

Birgit said...

Välkommen hem igen .. Till vår lilla babystorm*L* den gör verkligen skada fast den är liten.

Förstår att det var kul o spännande tävling för er alla .

Skönt att sängen stod kvar på sin plats .. Kram

Birgit said...

hur ser man om man fått in några dollar på reklamen ?? *L*

Affe said...

Du har en skööön sida "Grandma"

ha det bäst
Affe