Wednesday, November 16, 2005

Har man sagt A får man säja B........

tasteline,årets hemma kock,lax
Här är bild på dotterns rätt, kallad *Malins Baconlindade Laxbiffar*.
Det är super gott!!!
Fast nu har hon lagat den rätten så många gånger inför tävlingen så det lär dröja innan
hon gör det igenVomit
Idag kom kylan äntligen, det är väldigt mycket kallare, de säjer att det är snö att vänta. Härligt!
Det har varit en lång tråkig höst, alldeles för varmt coh snart är det Jul, skulle
sitta fint med lite snö lagom till advent.Frosty
Denna veckan går i rasande tempo, redan onsdag.
Jag har alldeles för mycket att göra. Så till alla er som ännu inte har hittat vägen till att faktiskt jobba med Internet. Det är roligt och man glömmer alla bekymmer samtidigt som man får lära sig massor. Titta bara på mig! Bättre begagnad fd. bondkärring och hemmamamma, som inte kunde ett skvatt för 3 år sedan. Idag har jag min egen lilla Internet Business och min hemsida ser ut så här *Grandma Maggie´s Corner*
Alla mina sidor har jag fixat till själv, först med hjälp av Frontpage och nu senare
skriver jag själv i html. Inte illa pinkat :-)
Man kan faktiskt lära gamla hundar nya trix.
Ni hittar alla linkar till alla mina sidor till höger i menyn under *Main English blog for Grandma Maggie*.
Där finns även linken till MPAM om någon mer vill pröva.
Ha en härlig dag!
Grandma Maggie

6 comments:

Birgit said...

Inte kan man väll spy åt sån god mat.

Du är duktig med dina hemsidor ..jag har aldrig den tiden. Men kanske en dag .. Kram

Margareta Hultgren said...

Jo nästan, i alla fall om man får tro dottern och hennes sambo. De åt den varje dag i en vecka bara för att hon skulle få in *snitzen* :-)
Maggie

Hundar i allmänhet och Leonberg i synnerhet said...

Hejsan!
Vad du är duktig!
Jag har faktiskt gått in på den där sidan och "signat upp för ett account" Får se vad som händer sedan, om jag kommer igång eller inte....

sir henry said...

nice updates
keep up the good work
henry

Affe said...

*smasken*... det rinner av snålvatten när man tittar på maträtten...

Affe

Birgit said...

Tack för dina fina ord ... på min blogg sida .. är lite yr fortfarande ..men fjärilar i magen är väck .. Kram